Administrativ support

 

 

 

Med 17 års erfaring inden for kontorbranchen som både marketingassistent, salessupport, kontorassistent og receptionist, er Karinas mål at kunne hjælpe virksomheder med de administrative opgaver, der ikke altid er tid eller ressourcer til.

Det kan f.eks. være som virksomhedens blæksprutte eller som aflastning/support til eksisterende medarbejdere.


Karina kan bl.a. tilbyde hjælp til nedenstående:

  • PowerPoint præsentationer
  • Redigering af PDF-filer
  • Oversættelse fra engelsk og svensk
  • Korrekturlæsning og retskrivning
  • Brevfletning
  • Skabeloner i Word og Excel
  • Indhentning af tilbud på f.eks. større printjob og giveaways
  • Arkivering af filer
  • Opdatere databaser
  • Lettere bogføring
  • Ad hoc opgaver


Vi tager altid gerne imod en udfordring, så fortæl os hvad du skal bruge hjælp til.

Administrativ support

Karina Hyldmar Henriksen

Karina Hyldmar Henriksen - khh@zolved.dk - +45 28 78 17 96